به کار گیری نیروهایی آموزش دیده و مجرب

حفاظت و نگهبانی از اماکن

پیشگیری از وقوع جرم با انجام حراست و حفاظت فیزیکی از اموال، اماکن و تاسیسات فاقد رده و پوشش حفاظتی اعم از خصوص و دولتی مانند:

مجتع های مسکونی، صنعتی، درمانی، تجاری، مراکز خرید،اماکن اداری، بانک ها و موسسات قرض الحسنه، صرافی ها،پایانه های مسافربری، اماکن تفریحی، زیارتی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، توریستی، هتل ها، پارک ها، ابنیه های تاریخی، بقاع متبرکه، محله ها، پروزه های عمرانی و …

حراست از نمایشگاه ها، مراسمات و همایش ها

حراست از نمایشگاه و مراسم با استفاده ازنیروهای ویژه و آموزش دیده نمایشگاه های فصلی و موضوعی بستر مناسبی برای سرقت و مزاحمت هستند، گماردن نیروی حرفه ای و تیز هوش نقشه اول آنها را خنثی می سازد. استفاده از نیروهای آموزش دیده و متخصص با فیزیک مناسب همراه با تجهیزات  برای حراست نمایشگاه و مراسم از مهمترین موضوعات می باشد.

حفاظت از تورهای گردشگری

گردشگران خارجی به جهت نداشتن آشنایی کافی در محیط های گردشگری و توریستی داخلی همواره مورد تهدید سارقان و کیف قاپان قرار دارند. می توان با استفاده از نیروهای آموزش دیده و متخصص جهت حراست از تورهای گردشگری، آرامش خاطر گردشگران را فراهم آورد و از سرقت اموال آنان به ویژه مدارک هویتی که موجب دردسر و گرفتاری های زیادی می شود، جلوگیری بعمل آورد.

وظیفه و عمل نگهبان چیست؟

به عمل حفاظت و حراست از دارایی‌ها یا افراد که به‌وسیله گماشتن فردی ویژه برای این امر صورت بگیرد نِگَهبانی یا حِراسَت گفته می‌شود. فردی که مأمور پاسداری و نگهداری از چیزی یا جایی شده را نگهبان می‌گویند.

نگهبانان ممکن است از سوی نهادهای دولتی به کار گماشته شده باشند یا از سوی اشخاص و گروه‌های خصوصی.

در بیشتر موارد نگهبانان یونیفورم به تن می‌کنند و حضور خود را با ایستادن در محل، یا نصب دوربین نظارتی مداربسته یا نصب آژیر به چشم می‌آورند تا از اقدامات غیرقانونی نسبت به آن محل یا افراد حاضر در محل جلوگیری کنند.

در صورت بروز اقدامات غیرقانونی و بزهکاری یا خطراتی مانند آتش‌سوزی و تصادفات، نگهبان موظف است مورد پیش‌آمده را به سرعت به رئیس خود یا نهاد مناسب گزارش دهد. دفتر نگهبانی، اتاقک نگهبانی، برج یا برجک نگهبانی، و پاسراه از انواع مکان‌های استقرار نگهبانان هستند.

تیم خدمات حفاظتی ومراقبتی ما همیشه سعی در این داشته که با بهترین کیفیت و بکارگیری تمامی قوانین بتواند ماموریت های خود را به خوبی و با موفقیت انجام دهد و همیشه رضایت مشتری را صدر کار خود قرار دهد .

کلیه پروژه های حفاظتی و مراقبتی، نگهبانی، حراست و امنیت و مراقبت از اماکن تجاری خود را به موسسه حفاظتی و مراقبتی خود را به ما بسپارید .این موسسه با داشتن مشاورین و متخصصین مجرب  در زمینه تجهیزات حفاظتی  و سیستمهای امنیتی و نظارت تصویری در سطح کشور پروژه های بسیاری ، در اماکن حساس و مهم انجام داده که باعث رضایت کامل مشتریان محترم بوده و در ادامه کار هم اولویت اصلی رضایت مشتری میباشد  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1